Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лейн Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Лейн Д. 
Гражданское общество в старых и новых государствах-членах ЕС. Идеология, институции и продвижение демократии [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 37-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.031 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лейн Д. 
"Цветная” революция как политический феномен [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 16-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.758 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лейн Д. 
"Кольорова” революція як політичний феномен [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 16-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.97 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лейн Д. 
"Цветная” революция как политический феномен [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 16-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.758 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лейн Д. 
Громадянське суспільство у старих і нових державах-членах ЄС. Ідеологія, інституції та просування демократії [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 37-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лейн Д. 
Безработица и преобразования: масштабы, политика и контрмеры [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 1. - С. 112-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.321 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лейн Д. 
Безробіття і перетворення: масштаби, політика і контрзаходи [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 1. - С. 112-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2014_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Лейн Д. 
Динамика регионального неравенства в Российской Федерации: циркуляционная и кумулятивная причинность [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2015. - № 1. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2015_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.428 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лейн Д. 
Динаміка реґіональної нерівності в Російській Федерації: циркуляційна та кумулятивна причинність [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 1. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2015_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лейн Д. 
Социологические последствия двадцати лет преобразований: как сближаются Восток и Запад? [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 1. - С. 20-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 467.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лейн Д. 
Соціологічні наслідки двадцяти років перетворень: як зближуються Схід і Захід? [Електронний ресурс] / Д. Лейн // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 1. - С. 20-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського